Card maker of the year 2010

Card maker of the year 2010
Met deze twee kaarten heb ik gewonnen
Posts tonen met het label utopia. Alle posts tonen
Posts tonen met het label utopia. Alle posts tonen

maandag 31 mei 2010

I believe.


Wat een schatje, die stempel bedoel ik.
Is ze niet leuk, het elfje links boven.
Het is een stempel van het merk "Loralie, art stamps", en te koop bij De scrapheap.
Als je geinterresseerd bent is hier de link, http://www.descrapheap.nl/winkel/index.php?cPath=744_978&osCsid=f49cfefaad03b188dd445f458fae4dee
Het is een setje stempels, een typetje met losse stempels die erbij horen, zo leuk.
Bij dit elfje zitten losse bloemetjes en losse elffen vleugels.
Het papier is van Kaisercrafts en is van de serie "Utopia".
Het elfje is versierd met Kars glitters, dit is het fijnste glitterstof wat ik ooit heb gezien, geweldig mooi effect.
Jammer dat het op de foto niet goed te zien is hoe mooi het glinsterd.

Behalve de vlinders, die ik al jaren in de kast had liggen, is alles voor deze scrap aan te schaffen op http://www.descrapheap.nl/

Groetjes en veel plezier met de hobby.