Card maker of the year 2010

Card maker of the year 2010
Met deze twee kaarten heb ik gewonnen
Posts tonen met het label scrapbook. Alle posts tonen
Posts tonen met het label scrapbook. Alle posts tonen

vrijdag 8 januari 2021

maandag 31 mei 2010

Men at work.


Deze scrap heb ik gemaakt met een foto van de schilders opleiding van mijn zoon.
Het leuke is dat deze foto in een lesboek is geplaatst, en daar is hij best trots op.
De scrap is gemaakt met papier van "Scrap wthin reach", de Industrial collectie.
Deze stoere mannen lijn is te koop bij, http://www.descrapheap.com/
Deze leuke scrapbookwinkel is in Sprang-Capelle en heeft ook een webshop, dus voor mensen die niet in de buurt wonen, geen probleem.
Carla, de eigenaarresse is altijd bereid om die extra moeite voor haar klanten te doen.
Dus staat iets niet in de webshop, neem dan gerust contact met haar op.

woensdag 31 maart 2010

Schilderijtje voor Dani.


Vorige maand had ik een schilderijtje voor een meisjes kamer gemaakt.
Ik heb voor haar broertje, die weg is van Winnie the pooh, er ook eentje gemaakt.

zondag 7 maart 2010

snow fun

Een sneeuw layout, maar dan niet met de traditionele kleuren.
Dat was een hele uitdaging!
Maar dit is dan het resultaat.
Het is een foto van mijn dochter, die met één van onze hondjes naar buiten ging in de eerste sneeuw van deze winter.
Ons hondje Kelly is dol op sneeuw, maar omdat ze zo klein is loopt ze al snel met haar buikje erin.
En dat kan natuurlijk niet te lang, dus dan maar verder dragen.
Maar prachtig dat ze het vind!

maandag 25 januari 2010

Kerstmis - christmas


maandag 23 november 2009

Spelen in de sneeuw


Broer en zus samen op de slee.

1 jaar

De 1ste verjaardag

ridder festijn



In 2001 werdt in Breda het speelbos geopend. Tergelegenheid daarvan mochten de kinderen als jonkvrouwen en ridders verkleed komen.

woensdag 14 oktober 2009

He's so cool

Op deze layout zie je stukken van de broek die mijn zoon aan heeft.

oceanium Blijdorp

Een dagje Blijdorp leverde deze prachtige foto's op. Hier moest ik wel iets mee doen.

vrijdag 9 oktober 2009

Leerling schilder

Onze zoon is leerling schilder, hier helpt hij een bekende met de buitenboel te schilderen.

Efteling

Kim is met vriendinnen naar de Efteling geweest, Ja dikke pret natuurlijk van die meiden onder elkaar.

woensdag 30 september 2009

baby Kim


maandag 28 september 2009

Deze scrap gaat over mijn jeugd vakantie's.
Terwijl ik hem maakte kwamen er veel leuke herineringen naar boven.
Erg leuk om te doen.