Card maker of the year 2010

Card maker of the year 2010
Met deze twee kaarten heb ik gewonnen
Posts tonen met het label layout. Alle posts tonen
Posts tonen met het label layout. Alle posts tonen

zondag 7 maart 2010

snow fun

Een sneeuw layout, maar dan niet met de traditionele kleuren.
Dat was een hele uitdaging!
Maar dit is dan het resultaat.
Het is een foto van mijn dochter, die met één van onze hondjes naar buiten ging in de eerste sneeuw van deze winter.
Ons hondje Kelly is dol op sneeuw, maar omdat ze zo klein is loopt ze al snel met haar buikje erin.
En dat kan natuurlijk niet te lang, dus dan maar verder dragen.
Maar prachtig dat ze het vind!

woensdag 14 oktober 2009

He's so cool

Op deze layout zie je stukken van de broek die mijn zoon aan heeft.