Posts tonen met het label pink. Alle posts tonen
Posts tonen met het label pink. Alle posts tonen
vrijdag 8 januari 2021
zondag 7 maart 2010
snow fun
Een sneeuw layout, maar dan niet met de traditionele kleuren.
Dat was een hele uitdaging!
Maar dit is dan het resultaat.
Het is een foto van mijn dochter, die met één van onze hondjes naar buiten ging in de eerste sneeuw van deze winter.
Ons hondje Kelly is dol op sneeuw, maar omdat ze zo klein is loopt ze al snel met haar buikje erin.
En dat kan natuurlijk niet te lang, dus dan maar verder dragen.
Maar prachtig dat ze het vind!
Dat was een hele uitdaging!
Maar dit is dan het resultaat.
Het is een foto van mijn dochter, die met één van onze hondjes naar buiten ging in de eerste sneeuw van deze winter.
Ons hondje Kelly is dol op sneeuw, maar omdat ze zo klein is loopt ze al snel met haar buikje erin.
En dat kan natuurlijk niet te lang, dus dan maar verder dragen.
Maar prachtig dat ze het vind!
Abonneren op:
Posts (Atom)

