Card maker of the year 2010

Card maker of the year 2010
Met deze twee kaarten heb ik gewonnen
Posts tonen met het label kerst. Alle posts tonen
Posts tonen met het label kerst. Alle posts tonen

zondag 16 januari 2011

Kerst

Voor de challange van "de Scrapheap" iets gemaakt over kerstmis.
Er moest 1 zelf gemaakte embellishment op zitten.
Ik heb daarom de vleugels van een engel aan de waslijn gehangen.
De boomtakken, vogels en tekst, heb ik gestempeld.

maandag 25 januari 2010

Kerstmis - christmas