Card maker of the year 2010

Card maker of the year 2010
Met deze twee kaarten heb ik gewonnen
Posts tonen met het label kim. Alle posts tonen
Posts tonen met het label kim. Alle posts tonen

zondag 16 januari 2011

Kerst

Voor de challange van "de Scrapheap" iets gemaakt over kerstmis.
Er moest 1 zelf gemaakte embellishment op zitten.
Ik heb daarom de vleugels van een engel aan de waslijn gehangen.
De boomtakken, vogels en tekst, heb ik gestempeld.

zaterdag 7 augustus 2010

little mama






Dit is een wat oudere scrap, mijn dochter is hier nog een klein umpie dumpie.
Ze was er dol op met me mee te werken en deed dat met volle overgave.
Hier lig ik met griep op bed en daar laat ze me drinken, ze imiteerde mij overal in.

maandag 12 juli 2010

Black and White


Voor een leuke challenge blog, zou je eens kunnen kijken op, Scrappassion.
Ik heb deze scrap van mijn dochter opgestuurd om aan de zwart/wit challenge mee te doen.

maandag 8 maart 2010

Cherish

Deze layout heb ik gestempeld metTimber brown.
Ook de vlinders,text en distress werk id met timber brown gedaan.

donderdag 25 februari 2010

In het bos met de honden.

Samen met de honden lekker wandelen in het bos. koud was het wel, maar het is toch heerlijk om een frisse neus te halen.